tiistai 14. elokuuta 2012

Loma loppu!

 Tänään oli sitte eka koulupäivä kasiluokalla! :) 
Mä oon iha kesä fiiliksis vieläki, heräsinki iha virkeenä aamulla! :D
Kiva ku se lämpö sitte alko vast nyt -,-  Koulusta lähdin pyörällä ja taisin kiertaa vähän 
kauempaa kautta mut, kyl oli kiva kiertää pitkäst aikaa eri kautta! 
Kotona istuin koneella -,- ja söin mustikoita...ja nyt on sormet iha siniset XD
Sitte ku siihen kyllästyin niin lähdin pyöräilemään...ilman  määränpäätä...kamera mukana tietty! :)
Päädyin sitte Viiville ja Katiki oli siellä! :)  Kun Kati lähti niin mentiin Viivin ja
Sirun kanssa pyörälenkille ja oli kyl sellane reitti mitä en iha heti tullu ajatelleeks XD
 "kuti kuti" :))
"Ja nyt ei ainakaan mitään lehteä lueta ku mä oon tässä!!" :DD
 Lenkillä sitte löyty tällanen PUHDAS kuraoja joten sinne siin!! :D
 Puhtaana ja iloisena ;)
 Kottiskoira! :D
 Niin kaunis ja hyväntuoksuinen Basuuna! 
 Viivin kaunis kärhö :)
Ja sama kukka vieläkin ;)

Kyl mä täst kesäst nautin ihan samallalailla kun lomallaki :D 
Katotaa jaksaaks sit enää huomen nousta nii virkeenä,  nyt  odotan et
vampyyripäiväkirjat on katottu ja sitte öitä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti