perjantai 16. elokuuta 2013

Viimeinen lomaviikko

Viimeisen lomaviikon maanantaina Anni tuli meille yöksi.
Mentiin päivällä pesemään mattoja :)




Tiistaina Veera, Anni, Ama ja minä lähdettiin ajelemaan Naantaliin päiväksi :)
Ajaminen sillä ekaa kertaa ei ollu ihan helppoa, mut n. tunnin kiertelyn jälkeen mentiin rantaan kävelemään ja syötiin :) Hauska päivä!


Keskiviikkona mentiin Veeran kanssa sateesta huolimatta skoottereilla myllyyn.
Munkaan ei pitäny ostaa mitään.......xD
Eihän se ikinä onnistu ;) Ostokset laitan seuraavaan postaukseen :)

Käytiin subilla syömässä ja Veera bongas mulle tän !

Torstaina oltiin pitkästä aikaa Tulosen, Jaskan ja Veeran kanssa ilta :)
Kokeiltiin mitä tapahtuu, kun mentosta laittaa colaan :D
Lähdettiin Antoloille loppuillaks ja mä jäin sinne yöksi. 

Perjantaina mentiin Annin ja Aman kans myllyyn. Tällä kertaa en ostanu mitään! mut löysin paidan minkä menin lauantaina ostamaan Viivin kanssa xD
Senkin kuva on sit seuraavassa postauksessa :)
Lauantain shoppailuje  jälkeen siivosin huonetta... tää ei oo ikinä ollu näin siisti! varsinkaan vaatehuone! :D Ehkä sekin vaikuttaa et sielt lähti ihan hirveesti tarpeetonta kamaa pois.

Tältä näytti, ku purin vaatteet pois vaatehuoneesta... 
Mut sain vaatehuoneen näyttämään tältä siivouksen jälkeen :)

Sunnnuntaina illalla oltiin Jennan, Veeran, Tulosen, Österholmin kans ajelemassa :) Tytöt lähti n. ysin aikaa kotii vai oliks se kymmene? :D Me ajeltii viel hetki ja juteltiin sit lähettiin kotii.

Sellasta kesälomaa mä oon viettäny. 
Oleskellu kavereiden kanssa, shoppaillu, olin ihan mahtavalla kielimatkalla ihanien ihmisten kanssa, pitäny hauskaa ja ottanu rennosti! Ihan täydellinen kesä <3 kiitti kaikil ku teitte sen sellaseks :3 :* <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti