lauantai 15. syyskuuta 2012

pikkasen purtavaa ;)

Mä oon niin väsyny päiväst ni kerron nyt eilisest ja täst päiväst vähä :)

Eilen oli tosiaa se enkun koe mikä meni mun mielest iha hyvi (ainaki viel ku sitä ei oo saanu takas).
Koulun jälkeen Ellu tuli meil jossain kohtaa ja oltii koneel ja katottii telkkarii xD
Sit yhtäkkii mä meninki Ellul yöks :)

Elina kokeili kuinka monta juustonaksuu saa mahtumaa suuhu xD 
 En mä muista kuinka mont niit meni ;D
Tää on vaa vähä vanhempi ninja minkä Anni on piirtäny ja Susku kuvas ;)

Heräsin aamul varmaa neljä kertaa ku Elina kuorsas, lehmät ammus ja kissa kiusas :DD

Lähettii sit aamul meil ku mun piti mennä vaihtaa vaattei ja suihkuu yms...
Lähin sit kotoo Kalliopohjal töihi ja siel oon ollu koko päivän :D
Välil siel oli kyl iha jäätävää ku kulkee isos salis painavan korin kans ja siel oli varmaa 40°c lämmit -,- (no ei ny ehkä iha noi paljo mut kuitenkii) :DD
Hauskaa oli silti niinku aina ;)




 Teemana oli ruska ja siellä oli tosi kauniit koristelut :)

 Tyrnikakku
 Munanpuollikkaat...:)
Hyvää oli ;)  

Nyt meen kattoo telkkarii näitten kipeitten jalkojeni kans :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti