sunnuntai 30. syyskuuta 2012

tyttöjenilta!

Koko viikon oon ollu jossain :D Tiisataina menin Susannalle yöks (äiti ja iskä lähti Irlantiin), 
keskiviikkona menin sitte kaheks yöks Katille.....kyllä mä Iivosilla paremmin nukuin, koska Laaksosilla soi ekan kerran kello viidelt...-,- Mut iha hauskaa oli kyl ;)
Tietty mun piti kans lukee historiaa joten tää kaikki kirjoitusaika on menny kans siihen...
perjantaina sitten oli tosiaan se hissan koe. Se meni miten meni ei ollu mikään ihmeen vaikee mut ei kyl hirvee helppokaa :)
 Koulust suoraa sitte Viiville ja Kati oliki jo siellä. Viivillä oli sellainen nainen koko päivän, mikä teki ripsenpidennyksiä ja akryylikynsiä :) Mulle tehtiin ripsenpidennykset. 
Ei mulla kyl luonnostaan oo mitenkään lyhyet tai sillee etten tykkäis mut halusin vaa kokeilla ;) 
TYKKÄÄN! Tekeminen kesti n.tunnin ja se ei tuntunu missään eli ei sattunu eikä sillee mitään :D
Viiville ja Katillekkin tehtiin sellaset! 
Äiti ja iskä tuli sillo illal sit kotii ja sain tuliaisiks uuden takin, tykkään!


Lauantaina odotin vaan et kello tulee viis ja pääsen Jennalle :D
Lähettiin äitin kans tarjoustaloon. Oltiin siellä aika kauan ja etsittiin viemisiä tyttöjeniltaan.
No heti ku tultii kotii ni lähettiin Jennal. Kaikki oli siel jo... tunnelma oli aluks aika lattee, mut ei kauaa!
Syötii ja alettii laittaa hiuksii ja laulettii. Ku kello oli jo aika paljo ni kyl meni välil vähä överiks xD
esim meijän jätskiannokset.....Veera ja Amandakaa ei pystyny syömää niit kokonaa :D
kyl teki tiukkaa mullaki ....:D 
nukkumaa alettii varmaa kolmen aikaa....;))
väsymyski meni iha yli....:D
eli paras tyttöjenilta IKINÄ! <3

 Alkuiltaa vielä :D 

 mun rakkaat! <3<3<3

 Veera ja Anni <3

Tos noi jätskiannokset xD ja väsymys :D

Tänään mä oon vaa ollu ku yöunet ei ollut pisimmät, mihi en oo tottunu :)
Istun koneel ja Ellu istuu mun sängyl ja selittää omist seikkailuistaan ;)
Koht vois varmaa jo alkaa tehdä jotai kirjaa nimellä "Elinan seikkailut ;)"
Mut joo nyt täytyy kyl tehä jotai muuta ku istuu koneel.
Mukavaa loppu sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti