lauantai 2. maaliskuuta 2013

kaveripostaus :)

Tossa kyselyssä eniten äänii sai kaveripostaus ja nyt kun on tylsää ni ajattelin sen tehdä.
En osaa laittaa mitään näistä tärkeys järjestykseen mutta tässä nää mulle tärkeimmät <3

Elizabeth "Elsa" ;D Ollaan nyt tunnettu kunnol ehkä puoltoist vuotta.
Oot mulle ehdottoman tärkee! Sun juttuihin en kylläsy ja luotan suhun 100% <3
Pystyn puhumaan sulle mistä vaan ja tiedän et kuuntelet ja sul on järki päässä ;D
En luopuis sust mistää hinnasta!!!!


Veera, me ollaan eka kerrän nähty kuviskerhossa joskus kauan aikaa sitte!? :D
Sen jälkeen tutustuttiin uudestaan näytelmäkerhossa ja sitte sen jälkee kunnolla ku vaihdettiin seiskalle.
Nyt sust on tullu ihan järjettömän tärkee! Kaikki murheet ja ilot jaetaan yhdessä (joskus vähä nolaillaa toisiimme?! xD) 
En luopuis sustakaa ikinä! <3


Elina "Ellu" :D Sun kans ollaan tunnettu vissiin päiväkerhosta asti. Siskojen kautta tunnettu paremmin kokoajan. Nyt parina vuonna sust on tullu kans iha välttämätön! <3 
Sun kans pystyy puhumaan mistä vaan ;D 
<3


Amanda "Ama" ;D Ollaan tunnettu nyt vähän yli puoltoisa vuotta!
En olis uskonu et jonkun kans voi viettää niin paljon aikaa täs ajas ja ollaan naurettu sitäki enemmän!! ;)
Sun kans voi myös puhu mistä vaan ja aina meil on hauskaa! 
En luopuis sustakaan ikinä! <3


Anni, sun kans ollaan tunnettu n. puoltoist vuotta ja sun kans on aina hauskaa!
SÖki oot tullu ihan mahdottoman tärkeeks mulle <3 Sulle voi puhuu ja suhun luotan :)
Onneks oon saanu tutustuu kyl olis paljon hauskaa jääny pois munki elämäst! :D


Melina "Mellu" ;D Sun kans ollaan tunnettu kans vaan vähän aikaa mut siihenki on mahtunu jo aiks mitä! Nyt varsinki lähipäivinä oot tukenu mua mun jutuis ja suhunki luotan ! <3
Joku päivä oon kyl tulos sit teil ! :D <3


Ninni, sustaki on nyt rippileirin jälkee tullu tosi tärkee ja luotan suhu huomattavasti enemmän ku ennen! <3 


Täst puuttuu viel paljon kaikkii!!! Esim. Joonas Y-T, Dunderi, Linda, Viivi, Amanda, Celina, Emma, Milla, JENNA ja KIA <3
Kiitti ku oon saanu tutustuu teihin kaikkiin ihaniin ihmisiin ;D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti