torstai 28. helmikuuta 2013

ristus mikä viikko!

Tää viikko on kyl ollu iha seko xD Maanantaina meille tuli naine laittamaa muutamil kavereil ripsenpidennyksii. Mun kavereist muil ku Ninnil ei laitettu mut meil on ny iha samanlaiset :D
Tiistaina kävin Rauni Bergillä ja kulmat on nyt siistit yms. :)
Eilen oli musakerho ja soitettaan ja lauletaa Truly madly deably ja se menee jo tosi hyvin! 
Sielt menin sit Ellul. Joonas oli siel kans jonkun aikaa mut lähti sit.
Oltii vaa ja hölläiltiin mun kännykäst loppu akku ni ei voinu tehä mitää kiinnostavaa xD

Tänää sitte koulus oli telinevoikkaa ja mun kauan sitte murtunu käsi alko vihottelee mul -.- Nyt se sit sattuu aika paljo :/  Noo mut koulun jälkee oli kuviskerho siel me vaa piirreltii ja mä piirsin yhe paperi vaa täytee erivärisii sydämii ;D Koton laitoin sen iphonen kuoren ja kannen välii! Sopii hianost ;D

Koton mul on ollu aika tylsää...Oon maannu mun sängyl jonku 4h ;D
Kuunnellu musaa ja kikitelly :) Ja fb on kaveri xD

Fiiliksii tältä päivältä:
:D

Tällasta.

Nyt oon yksi ja saan popittaa iha rauhas :D kuuntelen iha sekalaist musaa! ;D




Nyt hyvää viikon loppua :) Huomen on jo perjantain, sit on lauantai ja sit on rippijuhlat! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti