sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Shoppalut :)

Tässa kuvailin vähän kahen viikon shoppailuja myllyssä äitin kans! :D


takki: nike, stadium
topit: 4,95€, H&M
neule: 10€, GT
bandeaut: 5,95€, GT

 Huppari ja collarit: stadium
juoksuhousut ja -takki: 40€(yhteensä), stadium 

Nike free lenkkarit oli stadiumist, oon iha rakastunu noihi :)

Meikkivoide: lumene iha oli prismast xd
puuteri ja eyeliner: inglot
Nyt oon käyttäny noit viikonlopun ja on kyl tosi hyvii kaikki! :)

Kokeilin heti lauantai aamul ;D

Lauantain menin Veeralle joskus neljän jälkee. Meit oli Anni, Ama, Veera ja mää...;)
Ajeltii skoppella, laulettii singstarii, syötii ja juteltiin.
Illal joskus ku sit mentii nukkuu ni ängettii kaikki neljä siihe parisänkyy mikä alunperin  laitettii vaa mul ja Amal xD Oli ahdast mut kivaa! :D

Tänää nyt sit oltii tosiaa siel Veeral ja ajeltii taas vähä ja sit tultii hakee jo.
Viivi soitti sit ja menin sen ja Einon kans ensimmäiseen vauvauintiin!
Eino tykkäs paljon, heti alko potkii ja hymykuopat tuli esii :3
Sieltä tuli sit äkänen soitto et äkkiä SunLahti harkkoihin... Olin ihan unohtanu mutmut sinne mentii sit hiukset märkinä ja vähä tärähtäneen näkösenä mut hyvn meni :)

Sen jälkeen ajoin skoppen pois Viiviltä ja lähin polkemaa Elsan luo moikkaamaa mun mursuu :3 ;)
Olin siel puol ysiin asti ja lähin kotii :D Nyt meen saunaan koht ja sit nukkumaa! :D
Tytöt tulee meille vappuna eli yritän kirjotella heti sen jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti