sunnuntai 5. toukokuuta 2013

vappuu ;D

Taas vaikee alkaa kirjottaa ku ei muista mitä kuvii on laitettu jo ja mitä ei.. sama teksteis :D
Alotetaan kuitenki viime maanantaista.

Oltii kässäkerhos ja päätettii Veeran kans et vaihdetaa vähä vaatteit.
Mää lainasin Veeran farkkui mitkä saan koht omaks! :D
Ja tota ihanaa takkii :3

Olin kerhon jälkeen vahtimassa Einon unis kirkonpiirin koululla Viivin ja Sirun koiratreenien ajan.
Eino piti saada hereillekki jossai kohtaa, mut jätkä veti nii sikeit unii ettei saatu sitä hereil :D



Tiistaina oltii sovittu, et Veera Amanda ja Anni tulee meille viettämää vappua :)
Katottiin kolme American pie- elokuvaa ja valvottiin neljään ;DD
Juu ja oli meil syötävääki ;;D

Antolat tuli jo viiden aikaa. Veera tuli vasta joskus puol ysilt ja me sit ajeltii vähä enne ku Veera tuli ;)
Sitä ennen mää laitoin itteni kuntoo ku olin just vast tullu suihkust ku tytöt oli jo eteises! 



Juu ja toi oli kuulemma vaikee saada jalal xD


;D

Veera saapus ja alotettii leffat :)


jammailui ;;D

Raskaan yön jälkeen pirteenä aamulla heti kymmenen jälkeen! :D

Tytöt lähti, sain vihdoin otettuu itteeni niskast kii ja lähtemää lenkil...kunnes soitin Viivin ja se oli menos kalastuskilpailuihin kirkolle Einon kanssa :D

:3 :D

Torstaina takas kouluun jaja sielt sit menin rästiksee Ellun ja Veeran kans.
Sieltä suoraan kävelin sitte kameleonttiin. Mulla leikattiin hiukset kerroksittain, et ne ei oo niin painavat :) Oon tosi tyytyväine tuloksee ;)

Perjantaina menin suoraan koulusta Antoloille.
Sieltä Annin kanssa mentiin Turkuun kuvikseen (siel oli kaverikerta ja Anni pyysi mua mukaan :)).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti