maanantai 1. lokakuuta 2012

tylsää..

Tänää koulus piti olla matikan koe mut sitä ei voitu pitää ku Saarento oli kipee -,-
nyt meil on sit ke musa, to enkku ja pe matikka......:/
Koulun jälkee oli onneks kässäkerho ni sai vaa olla :D 
Opettajat oli siel tekemäs vanhempainiltaan arpajais voittoi (ei onneks kaikki). 
Mä kudoin Viivin (siskon) villasukkii.
Koulun jälkee oon vaa ollu koneel, lukenu musiikkii, kuvaillu ja tietty tein läksyt :)
Ei täs nyt paljoo mitää muut oo ku vähä kuvii, mut päätimpähän kirjottaa :)

 Päivän asu 

 Enkun tunnil :D





Hiukset oli pakko laittaa pienemmil leteil eile illal ku Celina sano et mä kuolen jos 
mul ei oo kiharii tänää koulus :D

Nyt meen kattoo uutta päivää.


2 kommenttia:

  1. hihi, must on kiva huomata välil sust jotai samoi piirtei ku viivis ja katis on ;D hiih, mut nätti olet <3 ja mä oon nniin kateellinen sun hiuksistas:)

    VastaaPoista