lauantai 29. joulukuuta 2012

joulu 2012!

Huhhuh on täs ollu kans lomaa! :D
Viime vklo oltii äitin kans lauantain shoppailees Turus. Amanda tuli  meil yöks ja oltii mun muistaakseni vaa aikapaljo koneel ;)
Sunnuntaina käytiin moikkaamassa mun tätiä Turussa ja oltii kans vähä jouluostoksil.
Maanantaina oli sit jouluaatto! Meille tuli Laaksoset, Viivi ja Petu, Vesku, Riikka ja Neela.
Syötiin eka ja sit avattiin lahjoja. Mä sain paljon enemmän lahjoi ku olin osannu odottaa :D

Lämpöiset crocsit  :) <3

Koruja <3

Paaaljon kaikkee!  Magneetteja, vihko, helmiä, korukirja, rasvaa, lankaa, vihreitkuulii, käsidesiä xD ja jotai saippuoit :D <3 kiitos kaikil ;)

Kalevalan lumihiutale sormus <3 Se oli vähän iso ni käydään pienentämäs sitä joku päivä :)

Marimekon kukkaro! <3 

Lahjojen jälkeen syötiin jälkiruokaa, jonka Kati oli tehny!

Valkosuklaa panna cottaa misä oli glögikiille päällä :P

Vesku, Riikka ja Neela oli meil yötä.
Sain kivan herätyksen seuraavan päivän ku Vesku toi Neelan mun viereen <3 :3

Niin pikkunen kaunokaine <3

Mä menin Laaksosil yöks tiistain ja me yritettii tehä jätskii ku Kati oli saanu jätskikoneen lahjaks.
Ei siit mitää tullu ku yks sähläs kokoaja eikä noudattanu reseptii xD
Noo suklaist ainaki ;D
Heräsin keskiviikkon vast joskus yli 12 :O Ei oo mitenkää normaalii mul vaik tykkään kyl nukkku :D
Keskivikkon ei kyl tapahtunu yhtää mitää. Sellane kalsaripäivä kotona xD...ipadin kanssa. 

Torstain Elizabethin äiti tuli hakee mua niitten kans Turkuu shoppailee. Haettii Elizabeth Naantalist ja Iisaki tuli mukaa :)
Turus oli hirveesti porukkaa eikä oikee innostanu sit katellakkaa mitää. Käytii cafe brahes syömäs patongit ja sit mä ostin sellasen kaakaon kermavaahdol ;D Oli tooosi hyvää vaik oli makeet!
Menin Turun jälkee Elsan luo ja pelattiin rappa kaljaa. Se oli ihan kivaa :)
Mua tultiin hakee joskus vähä enne kymment.

Eilen sit mentii Elsan kans taas shoppaa mut nyt myllyy.
Ostettii sellaset hiusdonitsit. Käytii sielki syömäs xD.
Ku tulin kotii ni syötiin. Anni, Veera ja Amanda tuli heti ku olin syöny.
Veera näytti mul mite sitä donitsii käytetää ja teki sen mul :)


Me oltii koneel, tehtii poppareit ja katottii se New years eve. Se oli kyl hyvä leffa! :D
Paljon hyvii näytteliöit eikä ollu liian ennalt arvattava.


 Sen jälkee mentii saunaa. Syötii tortilloi sen jälkee ja sit katottii toinenki leffa, mikä ei ollu läheskää nii hyvä ku edelline :)
<3 ja tää pitää <3 hahaha Amal oli vaikeuksii nimen kirjottamises xD

Tänää sit herättii joskus kymmenen mais....tai ainaki mä :D
Syötii aamupala ja sit loikoiltii ja yritettii tyhjentää noitten ilmapatjaa....se oli aika vaikeet xD
Kahelttoist sielt tuli telkkarist subilt One Directionin haasattelu ja katottiin tietty sitä <3
Meit kaikkii neljää yhdistää yks asia jos ei mikää muu, ollaa directionereit <3!

<3

Nyt tytöt on jo lähteny. Mä latasin kaikki 1D:n biisit koneel ja nyt kirjotan tän loppuu ja lähen varmaa ulos. Melinan pitäis tulla meil jossai kohdas :D Nyt NAUTTIKAA LOMAST! <3

<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti