perjantai 7. joulukuuta 2012

viikosta :D

Nyt on taa siskeny laiskuus ja kiire ...(mikä kiire? ;O)
Maanantaina me tehtiin kässäkerhos koval kiireel meijän mekkoja voikka esitykseen.
Ei saatu melkei mitää aikaa ku me oltii keskenämme eikä Eija ollu siel ollenkaa ;D
Lähin siel sillo Viiville suoraa ja kudottii sitte illal :)

Tiistain Anni tuli meil :D
Me ommeltiin niit mekkoi.

Tai Anni ompeli ja mä leikkasin ja mittasin :)

Ostettiin äitin kans mulle joulukalenteri vihdoinkin! :D


Alotin kans joskus kutomaan ittelleni pipoo ja tiistain se oli ton näkönen :)


Ainiii! ja sit tos on kuvaa siit ku oltiin siel avajaisis :D 
Ollaan siel sit kans nyt viikonloppuna ;)


Sen jälkeen ku Anni oli lähteny, juttelin sit Celinan kans ja se halus tulla meil yöks.
En ollu varma käyks se ja sit olin kyl kysyny jo iskät (ja se kävi) mut sit hän vaa tuli ja avas mun oven ja sit "MOI" :D juu se tuli yöks :D
Oli meil iha kivaa.

Keskiviikkon mentii äitin kyydil kouluu.
Iha normi päivä. 
Kaikki sit kyl tietty odotti seuraavaa vapaapäivää ja oli vähä levotont..
Oltii ns. lumisotaa välkäl ja oli kyl hauskaa ;D

Illal olin siel pelioloillas ja lähettii sielt sit puol 8.
Äiti tuli hakee mua ja sit Saila ja Tapsa oli tullu meille yökylään :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti