perjantai 21. joulukuuta 2012

loma alkaa!

HUHHUH! tää viikko on olllu yhtä meno vaa! :D
Maanantain taisin lukee VÄHÄN fysiikkaa (keskiviikkon oli koe).
Tiistain hoidettiin Suskun kans Taikaa :)
Tein siin samal kavereitten joululahjoi. Susku leikki Taikan kans melkein kokoajan! kiitos :)

Susku oli kuvaillu jotai:



Mä tein niihin lahjoihin keksejä ja toffeeta. 
Kekseist piti tulla S-muotosia, mut en sit oikee tiiä oliks mul voi jotenki liian löysää tai jotai mut niist tuli iha lättyi xD hyvii kitenki ni ei tarvinnu tehä enempää :)

Keskiviikkon oli sit se fysiikan koe ja se meni ihan hyvi.
Iltapäiväl jäin viel musakerhoo. Sielt sit kotiii.
Lähin sitte puol seiskaks kirkonpiirin joulujuhliin.
 Mä laitoin sillon ekaa kertaa ne mun korkkarit :3
Mul oli mustat farkut musta vyö mis oli pieni kultanen solki. Musta toppi, glitterikoru (tein sen muute maanantain kässäkerhos) ja musta bleiseri. Hiukset auki suorana.
Sali oli täytettykki sillee, et yleisö istus salin reunoilla et tanssijat mahtu tanssimaan.  Kello oli aika lähel sit jo puolta ni paikat oli aika täynnä. Mä sit joutusin klopsottamaan niil kengil koko salin läpi xD Selvisin kuitenkin ihan hengissä ;D
Esityksistä mun suosikki oli Helmi laulu ja Aava säesti.
Oli muutki hienoi :)  

Torstain Koulus oli kahel vimpal tunnil joulujuhlan kenraali.
Eka esitys (mis mää olin) oli lucia ryhmän laulama Maa on niin kaunis.
Toinen oli mun, Oonan, Veeran ja Katan esilaulama enkeli taivaan. ihan kamala laulaa ku menee nii korkeelt xD
Kolmas oli sitte musa ryhmän esittämä Last Christmas :)
Mul vatkas jalat ja kädet nii paljo et se haittas laulamistaki -,- No mut kyl se kai iha hyvi meni.

Koulust suoraa lähettii Millan ja Elsan kans myllyy bussil.
Ku se bussi jättää sinne raision S:lle ni oli ihan kiiivan kylmä kävellä. Kaikki meist valitti kokoaja ;D
Mä sain ostettuu paidan sinne bleiserin alle (mikä ei ollu musta).
Sit ostin siskojen joululahjat loppuun. Sit ostin kivan neuleen.

H&M 19,95€

Takan oli tollane sauma.

Ostin kans kaikennäköst muuta mut en jaksanu kuvata.
Illal tein viel ne kavereitten joululahjat ihan loppuun.
Tein lisää toffeet ja dippasin keksit puoliks suklaaseen....-->pakkasin.

Tällasen näkösiä sain tehtyä :)

Pesin hiukset ja äiti laitto mul "lörtit" päähän ni sain tänää kiharat.

Tänää sitte ihanaa, alko loma!! <3
Eka ku mentii kouluu, jaeltiin joululahjoi.
Sit mentii ruokalan ovensuuhun odottamaa koska juhla alkaa.
Kaikki esitykset meni tosi hyvin! :D Ei muakaa tärisyttäny nii paljoo ku eile, HUH! :D
Enkä kaatunu tänäänkään niil kengil <3!
Täs jotai kuvii mitä räpsin... näitten muutaman kuvan lisäks oli vaa videoit...en jaksa ladata (eikä oo lupaa) niit tänne :(

Anni :D

Irmelin puhe ei ollu nii kiinnostava ku mun ja Annin kengät xD

Anni ja Erkka xD

Nea, Erkka ja Susku :)

Anni, Nea, Erkka ja Susku :)

Kotii sit puol 11.
Meil tuli sit mummu ja pappaki käymään.
Erika kävi tuomassa Ninan kanssa mulle kuvan, minkä Erika oli piirtäny musta :3
Oli ollu niin innoissaan ku näki mut luciakulkueessa :) <3
Nyt on huone siivottu ja väsyttää! Huomen Ama tulee meil yöks ja sitä ennen äitin kans Turkuun shoppailemaa! :D

Hehheh ainoo hyvä kuva minkä sain otettuu ittest ku kaikki muut oli iha :P


Nyt moido!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti