sunnuntai 13. tammikuuta 2013

äääh!

Noop tähä eka kerron mitä mä muitan mitä viikol on tapahtunu ;D
Tiistain Amanda ja Anni tuli meil suoraa koulust.
Me (tai oikeestaa mä xD) sivottii mun korutaulu.

Otin jonkun verran korui pois, et sain vähän siistimmän...

Täsä on pinkit/lilat ja keltaset ja oranssit :)
Täsä on valokest, hopeiset ja sit toi yks punane sydän :D
Täsä on siniset ja vihret ;)
Sit keskiviikkon illal lähettii äitin kans laivalle. Iskä oli siis siel keikalla ja aika suuri osa aijast vaa istuttii ja kuunneltii sitä. Kyl me sit shoppailtiinki! Mä ostin ittelleni meikkivoiteen, lol-leffan (mikä on vaiks kui hyvä!!! suosittelen), äiti osti mul purkkaa ja hajuveden :)
Oon ylpee ittestäni ku en ostanu ittelleni yhtään karkkii! Kavereil vaa toblerinet ;)
Sain nukkuu yksin mun ja äiitn hytis ku äiti meni iskän hyttii.
Heräsin vast kymmenelt ku siel oli nii pimee xD
Illal mentii sit kotii. Käytiin viemäs Laaksosil ja Viivil ja Petul tuliaiset.

Perjantaina Koulus oli ekan kerra pitkäst aikaa kässää ja me suunniteltii vaa et mitä tehää.
Menin Veeran kans koulust suoraa Antoloil. Me vaa oltii ja sunniteltii meijä 1D juttui, mitkä kans toteutuu tänä vuon! ;D ainaki osa.... xD
Veera lähti.. se ei voinu tulla meijän kans myllyy ku sil oli pesis. 
Me ootettii tyttöjen kans et niitte äiti tulee ja sitä lähettii.
Mä ostin sellasen a3 kokosen leikekirjan...laitan sinne meijän kuvii tyttöjenilloist yms.. :D
makso vaa 9,95€ suomalaisest kirjakaupast.
Sitte ostettii kaikil meil neljäl valkoset  T-paidat h&m:st kympil, tehää niihe yhet hienot kuvat ;)
Sit ostin kalenterin sivut. Muuta en ostanu :D
Illal sit katoin sen lol-leffan, seoli ihan sika hyvä! Mä itkin ku vesiputous...xD
En tiiä miks mut varmaa siks ku se tyyppi oli nii hyvännäköne ja sit se päähenkilö sai asen lopuks :3 Iha unelma laulava ja soittaa kitaraa <3 

Tosa se paita...ihan perus :) 
Eilien määä totaa...xD Olin iha koko päivän sisäl..en ees käyny eteises..:D
Mä valkkasin kuvat leikekirjaan. Tein rippijuhlien vieraslistan. Ja kuuntelin 1D:t <3
Sit iskä lähti taas keikal. Katottii äitin kans putous (minkä taso on laskenu), sit mentii saunaa :)

Tänää sit aamul kävelin kirkkoo. Ei niit rippijuhlii voi vaa suunnitella, kyl niitte eteenki täyty jotai tehä xD Veera tuli sinne mun kans :) Sen jälkee mä latailin biisei konee...yllätys yllätys 1D:n vielä puuttuvat biisit :3 <3 Nyt pitäis koht lähtee Katille. Me tilataa vihdoinki se mun jumpsuit! 

Veeral oli blogis tällane et täytyy listata viis kivointa tapahtumaa viime vuodelta ;D
Kiitos vaan...vaikeet .... SÄ SAAT KANS LISTATA :P

1. Thaimaan matka
2. Nooh ku leikattii otsatukka...en keksiny muuta xD
3. Vaatteiden vaihtopäivä ;) muitaaks tätä ees kukaa enää? xD
4. Neela synty <3 :3
5. KAIKKI TYTTÖJENILLAT <3!

täst puuttuu vaiks mitä! Viivin vauvan odotus on jännää ja kivaa, Vesku ja Riikka meni naimisiin, Aamunkoin ensi-ilta ja Directioneriks tulemine xD <3!

<3 
Nyt hyvää loppu viikonloppuu ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti