maanantai 7. tammikuuta 2013

Loma hölläilyy :P

Lomal mä noh....söin xD
Olin koneel ja oleskelin siskojen kans :)
Lauantaina äiti ja iskä oli purtavan keikalla joten olin yksin.
Lähin kävelemään Kiivaille ja mentiin niitten kans sit tontille. Paleltiin siel mun mielest vaiks kui kaua ja sit ne toi mut Laaksosil. Olin siel Luukaksen ja Taikan kans ehkä joku puoltoist tuntii sitte kotii.
Koton tein ruokaa ittelleni ja aloin kattoo Twilight- houkutust <3 Oon nyt alkanu lukee sitä uudestaan...teen siit kirjaesitelmän. Yllättävän paljon mä oon unohtanu ;D
Nyt ei oo enää jäljel ku ehkä joku 50 sivuu.
Äiti ja iskä tuliki sit jo kotii. Sit saunaa ja nukkumaa.
Sunnuntaina kävin vähä kuvailees....aika vähän sain kuvii. 




Menin Laaksosil ja olin siel koko päivän. Äitiki tuli sinne ku oli vieny iskän laivalle(se on siel soittokeikalla:)). Katottiin sit äitin kans Taikaa ja Luukast illal ja sit mentii kotii.
Siinä se loma sit meniki...Olis voinu olla kyl pidempiki! Mut nyt kyl odotan taas et voikka alkaa ja pääsee vähä liikkumaan!

Ainiii! tein ittelleni kans ke tollasen nutturan. Sai sitä aika monta kertaa tehä uudestaa, mut lopputulos oli iha siedettävä :D
Illal oli kyl tosi vaikee saada unta...mistäköhä mahtaa johtuu? xD
Aamul oli taas vaikeet päästä ylös, mut kyl mä sit ylös pääsin.
Koulu alko hyvin Elinan äikäl, Laten matikal ja Saijan enkul -,- 
Nooh päivää paransi ihanat kaverit ja 1D....hahah mul soi kokoaja biisit pääs :D

Koulun jälkee söin ja tulin kirjottaa tänne. Äiti tuli kotii, juteltii hetki Heidin kans ja sit lähettii taas kerran vaihtamaa tätä lumihiutale sormusta...eka liia iso sit liia pieni...vihdoin se on sopiva!! :D
Saatii koulust taas sellaset valinnais aineen valinta laput...
Otan varmaa musan :D 4h viikos ysin kevääl ois kyl iha kiva!

Ja tänää se tulee ulos!!!!!! 1Dn Kiss You:n musavideo!! HuHuH jännittää! <3


Ja kaikki kuuntelee ja noudattaa näit ohjei ;)
Mmm <3
Hahhhaha nii tosi xD
Totta...:D
<3 :D
Kympilt se video tulee ni kaikki valmiina! 
Nyt morotus! :D

2 kommenttia: