sunnuntai 20. tammikuuta 2013

leffojaa ;)

Täl viikol....hmmm nooh maanantain kässäkerhos alotin sunnittelee mun 1D paitaa ;)
Tiistain meil alko voikka taas. Oli kyl kivat treenit! Jos saatais jotenki sitä aikaa pidemmäks ni joka kerta vois olla noi kivaa mutkiu se 45 min. on iha liia vähä :/
Mut joo kivaa on nyt ku pääsee taas vähä liikkumaa ;D
Keskiviikkon olin Ellul. Tai oikeestaa käytii Ellul vaa syömäs ja sit mentii Joonaksel.
Me vaa oltii...ei siit sen enempää ku ei oo mitää kerrottavaa xD
Torstain oli yllättävän kiva päivä aineist huolimat.
2 keskimmäist tuntii oli kemiaa ja 2 vikaa atk:ta.
Kemias Tuula oli ekan tunnin pois....se oli tosi ilone, meijä luokka on nii hyvä ja kiltti et sen voi jättää keskenää koko tunnikski....xD juuh näi se o, siel kaverit kierteli koko tunnin eikä tehny varmaa yhtä ainutta tehtävää :D
Sit atk:s me vaa oltii Tuul aoli tosi hyväl pääl, me kuvattii ja juteltii.
Sit jäätii tunniks viel koulun jälkee kuviskerhoo. Sen jälkee mentii Ellun ja Joonaksen kans kebulaa. 
En syönu kebuu :P Otin salaatin ja oon tyytyväine etten repsahtanu xD
Ku äiti tuli hakee meit meille ni käytii samal valintatalos, mä sain mun odottaman jumpsuitin <3

<3
Ku mentii kotii ni siel oli mun tilaamat kuvat tyttöjeilloist ku teen sellasen leikekirjan :)
Meilläki me vaa oltii ja pelattii kännyköil yms...haha :D

Perjantain sit ku vihdoi koulu loppu ni kotii ja pesin hiukset. Sit jotenki ihmeen kaupal juutuin siivoomaa mjun huonet...vähä järjestelin kaikkee. Sit huomasin et kello on jo varttii vail 5. Sit aloin pakkaa kamoi. Mentii Veeran kans Antoloil yöks.

Veera kikkaili Joonaksen, Antin ja Ellun kans :D

Amandal oli kurkku kipaa ja näit syötii ;)

Ja tää oli taas tosi suures käytös :D


Nörtit xD koneet ja iphone :D

Sit leivottii tosi hyvää suklaakakkuu minkä ulkonäkö ei meit oikee miellyttäny...ku se oli väärinpäi.
Nooh ens kerral tehää kokonaa ite ni saadaa tasan sellane ku halutaa! :D

Täs oli iltapusut ;)

<3





Näit biisei fiilisteltii ;D + tietty 1Dt ei saa unohtaa ;D


haha me kuvattii koneel ja Anni mun kameral :D

Meil oli yhden lainen leffa maraton. Veera ja Anni tuli harrastuksist ehkä vissii joskus klo:20-21 aikaa perjantain illal. Me katottii perjantain vaa yks leffa ja se oli the last song. Mä olin tietty taas ainut kuka itki...:) Mut se on kyl ihana <3 Tytöt oli sit jo nii väsynei ettei me ees valvottu nii kauhee pitkää :D

Lauantain sit herättii joskus n. yheksän aikaa. Mentii syömää aamupalaa ja sit takasi yläkertaa sipsikulho ääree ja katottii titanic :) Seki oli hyvä ;)
Sen jälkee taas syötii. Sit leivottii se suklaakakku. Sen jälkee taas katottiin se LoL minkä ostinlaivalt. 
Kyl seki on tosi hvyä!
Sen jälkee taas vissii syötii? Ja sit saatii maistaa meijä kakkuu. Se oli ulkonäöst huolimatta tosi hyvä ävanilija jätskin kans <3 :P Kotii Veera lähti joskus seiskan aikaa. Mut haettii puol kaheksan aikaa.

Meil oli taas kerran ihanaa yhessä joten kiitos tytöt <3 

Tänää aamul mä kävelin kirkkoon. Enää puuttuu yks kirkkokäynti ja sit niit jotai muit juttui :D 
Nyt taidan vähä syödä jotai ja lähtee johonki. MOIDO!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti