perjantai 1. helmikuuta 2013

"Väinö" vauva

Lauantaina Taika oli mulla hetken hoidossa. Me lähdettiin potkukelkkailemaan ja päädyttiin Kivisten pihalle leikkimään Hertan kanssa :) 
Tarja toi meille jauhoja.Anni tuli ja potkuteltiin yhdessä kotiin. Kun oltiin eteisessä Taikaa tultiin hakemaan. Leivottiin siis Annin kanssa kahdestaan suklaakakku uusintana viimelauantaista :D
Hyvää sii tuli <3 :P Anni teki mulle koemeikin rippijuhliin ja kiharsi mun hiuksia kun sain viestin, että Viivin ja Petun vauva oli syntynyt. Itku siinä heti tuli...:)

Kokoajan sitä on jännitetty!
Lauantaina 26.1.2013 klo: 14.39 syntyi pieni poika jota nyt kutsuutaan nimellä "Väinö" <3
Oon ihan suunnattoman rakastunu tähän pikkuseen! Se pieni nyytti sylissä on vaan niin ihana :3
"Väinö" vaarin sylissä 31.1.13 <3
 Kun Anni oli lähteny odotin vaan et mua tullaan hakemaan kun menin Laaksosille yöks.
Sunnuntaina en tehny paljoo mitää...:D

Maanantaina mä alotin kässäkerhossa sellast kivaa mekkoo :) Katotaan nyt et saanko mä sen joskus päälle... Kerhon jälkeen lähdettiin Marjon kanssa myllyyn ostamaan mulle rippiristi! Hieno löydettiinki! Käytiin syömässä subilla ja sitte lähdettiin kotii.

Tiistaina voikan jälkeen illalla näin "Väinön" ekan kerran :3 Voi, että se on ihana !

Keskiviikost en muista kyl et mitä tein...:D Eilen Viivi, Petu, Väinö ja Siru tuli meille illaks :)
Sain pitää vaik kui paljo vauvaa sylissä...kyl mä kiinnyin ;D

Tänään meil oli enkun koe koulus...:/ se oli aika vaikee...
Kahel viimeisel matikan tunnil mul oli kyl tosi vaikee ekskittyy ku oli hirvee nälkä, väsytti ja halusin kotii xD Ei kyl muutenkaa oikee onnistu ku en oo mistää asiast samaa mieltä Laten kans ;D
Joko se on edes kokoajan tai selittää ihan liian epäselvästi :D
Nyt oon viel kait hetken koton ja sit lähen Elsan luokse!!!! JEE kiva ilta tiedossa <3 !

Viettäkää kiva viikonloppu :)

1 kommentti: