maanantai 4. helmikuuta 2013

viikonloppuuu

Nyt on rippijuhlien suunnittelu aloitettu! Mulla on paikka varattu pappilaks jo ajat sit ja menu valmis.
Kutsut lähetettii vähä aikaa sit, kampaaja on varattu ja ripsiä laitetaan sitte 25.2. Nii muute jos on kiinnostusta ripsenpidennyksistä, ni mulle voi sitte ilmotella. Koko se maanatai päivä on varattu meille :) Tää nainen tekee myös akryylikynsiä, 50€.
Enää puuttuu mekko :D Sitä mennään metsästämään ens viikonloppuna Tampereelta. Mennään hoitamaan Neelaa sinne :)


Perjantaina olin siis Elizabethin luona ;) 
Me tehtiin pizzaaa! Oli muute hyvää :D

Oikeen puoleine on Elsan ;D Sen tunnistaa roimasti lisätystä juustosta xD

Nii just...näin hyvää ;D

Mun

Elsan.....naurettii tota juustoo xD

:P
En muista kui myöhää valvottii, mut oltii me väsynei kyl.
Katottii sinkkuelämän eka leffa, juteltii kaikkee ja naurettiin. 

Lauantain en oikee tehny mitää. Laaksoset ja Kiivaat tuli meille illalla.
Saunottiin, ihailtiin Väinöä ja katottiin putous. 

Sunnuntain aamul mä sit heräsin aikasin ja lähin kirkkoon. Äiti tuli mua sieltä vastaan. Mentiin kotii, mä  jäin sinne ja äiti jatko lenkkiään. Juttelin siin sit kikis Ninnin, Ellun ja Jennin kans ja sit keksin et teen sellasii suklaa palloi. Ne oli mulle kyl vähä liian makeita, mut kaikki muut tuntu tykkääävän. 
Ku sain ne kikkarat valmiiks ni Viivi soitti, vietiin sinne sitte valmis pullataikina vierailel leivottavaks :)
Sieltä suoraan kinkereihin vanhaan pappilaan. Siel oli aika tylsää.
Rippikoululaiset joutu lukee ääneen jotai....ei se nyt nii kamalaa ollu mitä jotkut sano, mut ei kivaakaa :D
Kotona sitte iskä oli lähteny keikalle ja mä ja äiti mentiin saunaan. Liotettiin jalkoja suolavedessä ja saunottiin pitkään <3 :) Oli kyl ihanaa!
Sen jälkee oltii kyl tosi väsyneit. Katottii jussi-gaala ja mentiin nukkumaa :)

Tänään oli sit taas tosi ihana päivä. Kaks ekaa tuntii äikkää ja koe. Se oli kyl tosi helppo!
Sit oli kaks tuntii matikaa ja kaks viimistä enkkuu. Onneks sit taas päivän piristykseks oli kässäkerho :)
Sain jatkettuu sitä mun mekkoo, ompelinki muutaman palan yhtee :D
Kerhon jälkee menin jokski aikaa Anroloille. Anni teki uude onnistuneen koemeikin mulle :D



Nyt istun tässä ja oon tosi väsyny, koska oon kirjottanu tätä varmaan joku vajaa puoltoist tuntii.
Aina ku sain kappaleen kirjotettuu valmiiks tää kone pyyhi tekstii pois yht' äkkii ja jouduin kirjottamaan monta kertaa uudestaan D: Toivon ettei tää toistu -,- 
No mut nyt syömää iltapalaa ja nukkumaa, väsyttää sen verran :)

1 kommentti:

  1. heii, vähä kiva blogi :)) sait uuen lukijan:)
    www.superwierd.blogspot.com <-- liityppä toki munkin lukijaks;)

    VastaaPoista