sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Koeviikko

Vaiks yläa-asteella ei vielä varsinaisia koeviikkoja olekkaan ni meil oli viikolla tiistaina kemian koe siit tuli 7, keskivikkona ruotsi, torstaina historia ja atk, perjantaina matikan koe..-,- 
Kokeet meni kyl yllättävän hyvin mun mielest...sen näkee kyl vast sit mikä numero tulee mut silti :D
Äitkän kirjaesitelmä palautettiin ja siit tuli 10- ja aineest 9+ :) Niihin oon kyl tyytyväine.

Olin viikon melkein joka päivä Viivin luona...sain silti luettuu, ja se ruotsinki koe tais mennä vaan paremmin ku Viivi jakso kysellä sanoja :) Ja tietty tää pikkune piristi silt ankeelt lukemiselt :3

Tänään  26.5 Eino muuten täyttää 4kk 

En muita koska nää kuvat Hemmost on otettu mut nääki pakko näyttää ;)

Tän patalapun portfolio on kiinnostava xD

kesäfiilis :D

Rankan viikon jälkeen lähettiin Suskun ja äitin kans perjantaina vähän koulun jälkeen Helsinkiin.
Me mentiin Suskun kans kattomaan Isac Elliotin ekaa keikkaa ja äiti meni viettämään aikaa siskonsa kans :)
Isac on yllättävän hyvä laulamaan livenä! Keikan jälkeen ostettiin sit sen levyki ja oon kuunnellu sitä nyt jo aika paljo xD Hyvii biisei ne on ja varsinki sanotukset :)

Meno matkal ei viel väsyttäny..:D

Ja jonoa riitti...

Hyvi se veti :D

Keikka loppu puol 11 ja meijän juna lähti tasan 11...:D Tuli hippasen kiire xd
Meil oli ihan sika nälkä Suskun kans, meinattiin sit et mennäänki vast 12 bussil Turkuun.
Mut sit tajusin et se on vast joskus puol 3 Turus ja mä olin seuraavan aamun lähös myllyyn. 
Anitta sai sit meijän oikeest juoksemaan junaan :D
Hypättiin pois autosta punasil valoil, juostiin asemal, sählättiin ja saatiin paniikis ne liput ulos sielt koneest :D loppujen lopuks oltiin jopa ajois siel junas ;D 
Ainoo huono puoli oli et oli kamala nälkä eikä siel ollu ravintolavaunuu...
Odotettiin sit vaan Turkuun asti ja käytiin n. klo 01.15 hesel xd

Ja täl tuli väsy :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti