sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Sähellys :D

Eilen oltiin Annin, Veeran  ja Amanda kans myllys. Mentiin joskus kymmenen jälkeen ja lähettiin kolmen aikaa :D Taas kerran oli hauskaa ;)
Juu ja kyl mä taas rahaa sain kulutettuu ...
Stadium on ainainen ansa..ku sinne menee ni ei tyhjin käsin lähde :D
Noi bikinit ja punaset shortsit on sielt.
Farkkushortsit ja pinkin olkaimettoman topin ostin H&M:stä
Avokassukat sokoksest :)
Ostelemine oli jotenki vaa nii kivaa ku sai ostettuu vähä pienempää kokoo, siks ehkä innostuin xD

Illalla joskus varmaan vähä ennen seiskaa olin Jaskal ja Tulone tuli sinne aika pian.
Noi soitti sit jonku verra ja kiusas mun korvii xD mä vaa söin ;D
Lähettii sit hakemaa grillattavaa ku haluttii mennä Tulosel.
Jätkät kävi vuorenpääs ja jätti mut yksi hetkeks xd 
Kaupas ne oli ku kaks 5.v ekaa kertaa kaupas...:D Tulosel Österholm tuli sinne sit jossai vaihees.

Nää kaks sähläs kokoaja xD Joo ja toi roiskeläppä oli viel iha kylmää ku sitä syötii :D
Mut ei ollu ainakaa tylsä ilta! Lähin polkemaan kotii joskus varmaa 10 vail 11, noi lähti saattaa mua ja olinki jo 10 yli 11 koton :D Tuli siin vähä kuuma kyl ku iha täysil polki noitte mopoje vieres...

Vihdoin tähän päivään, en muista koska viimeks oon heränny vast puol 12!
Noh siihe se rauhalline aamu sit häviski ku Markus soitti leikkimään Taikan kans ja Viivi pyysi sitä ennen sen kans hautausmaalle.
Käytiin eka nummel tankkaamas ja automaatil. Sit äiti ja Viivi meni hautausmaal ja mä kävin laskemas lamapaat.
Viivi toi mut Laaksosil. Me keksittiin sit Taikan kans lähtee pyöräilemään nummel. Saatiin kaverei seurakski :D Anni, Veera ja Jaska tuli meijän seuraks puistol kirjaston taakse :) oltii me sielki varmaa joku puoltoist tuntii? Enne ku muut tuli ni ehdittii Taikan kans olltaa kuvii kiipeilytelinees ;DD

:3 :D
Ennen ku lähettiin polkemaan vasta tuuleen takas kotiin ni käytiin Valtsul.
Taika sai kinuttuu et Jaska osti sil jätskin xD Oli taas kivaa!

Koton alotin kirjottamaan tänne ja sit käytiin äitin kans täs välis ostamas kanamunii, kuunneltii Isac Elliottii kokomatka ;D
Kello on taas jo noi paljo...kai täs nyt aina aikaa meneeki ku kuvii on paljo ja asiaa kans xD
Nyt häippäsen, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti