torstai 13. kesäkuuta 2013

12.6, 15vuotta! ;D

Eilen oli mun synttärit ja nyt on 15.v täynnä x)
Onnitteluja tuli paljon ja Amanda oli tehny hianon kuvacollaasin musta riparilta ;D

En muista tällasista kuvista yhtään mitään :D

Viivi ja Eino tuli meille sit morottamaan mua :3
Sain lahjaks ihanat korvikset ja S-riipuksen ristin viereen :) kiitti viel!

Joskus kai neljän aikaa menin sit Elsan luo hetkeks, ku oltii menos Antoloitten ja Veeran kans pelaamaa tennist. Juttelin sit Jaskan kans kikis ja ihmettelin kui hitos se on nii outo ja töykeen olone...
Olin tiistain illal unohtanu kypärän niil, ja sit ajattelin etten haluu illal mennä sinne jos Jaska on sellane...
Lähettii sit Elsan kans kävelemää Jaskal hakemaa sitä kypärää...nooh sit Mul oltii sanottu et Antolat on viel koton ja Veerast en tiennyu mitää. Valintatalon kohal Jaska, Veera (Amanda kyydis), Tulone ja Österholm tuli vastaa ja vilkutti vaa ja meni ohi...
Soitin Annil iha vihasena et misä' se on ja mitä nää hyörii tääl?! Se sano et mun pitäis jäädä siihe odottamaa tms. No misä jäärä lähin sit Annii "vastaan" kävelemään ässäl päi.... No nää porukat oli sit siel. Sit Veera marssii kaupast ulos sipsipussi ja jätskikakku kädes ja huutaa "äääää sä pilasit tän!!", tuli halaamaan ja onnitteli :D Sit mul selvis et ei ollakkaa menos pelaamaa vaa Jaskal....Sitä varte se tolvana oli nii töykee, ku ei tienny mitä uskaltaa puhuu xD Mä sit kävelin Jaskal muitte peräs....Veera tuli puoles välis hakemaa :D
Mua oli helppo suututtaa ja yllättää! Ihana huomata et mul on oikeest ihanii ystävii :3 <3
Ilta oli hauska ja Veeran kyydill sit kotii. 

Koton rillattii ja saunottii :)

Keräsin itekki sit viel tosi hehkeit kuvii ittest viimiselt vuodelt...
x)
Kiitti viel kerra kaikil! :* <3


Tänää aamul heräsin sit joskus 11 jälkee. Lähin sit lenkil (unohdin leivät mitä piti vahtii uunis....). 
Olin iha kuollu sen lenki jälkee ku en sitä enne syöny mitää :D

Kotii sit tulin ja haistin ihanan kärvähtäneen leivän hajun......xD 
Toivon et niit voi silti syödä viel :D
Koht varmaa pitäis sit tehä jotai hyödyllistki...
Varmaa lähen taas johonki ;D Mut nyt moidoooo!

2 kommenttia: