maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannusviikko

Tiistaina oltiin äitin kans Turus ostamas mul matkalaukku sinne kielikurssille.
Laukku on just se mitä haettiin, tumman liila ja iso :) Kuvan oon unohtanu ottaa.

Mut täs matkafiiliksii xD

Sen jälkeen mentiin myllyyn. Marjo soitti ja kysy et pääsenkö mä sen kans sillon heti myllyyn synttäriostoksille. Noooh me oltiin siel jo ni Marjo tuli sit sinne :)
Ostettiin mulle peplumpaita ja kaprit.  Niitäkään en oo ehtiny kuvaamaan...:D

Maskun kohdalla Elizabeth soitti ja kysy, et meenks mä sen ja Mirkun kans Naantaliin yöks.
Keskiviikkon mentäis aamupäiväl kylpylään uimaa ja sit grillattais ja otettais aurinkoo.
Mä kysyin luvan ja sain mennä :) Meil oli kivaa ja onneks oli aurinkoinen ilmaki!



Torstaina mulla oli kampaaja kameleontissa. Hiukset leikattiin lyhyemmiks ku viimeks... kotona laitoin hiukset ponnarille ja en tienny pitäiskö itkee vai nauraa ku ne on nii lyhyet! :D
En tiiä vieläkään oonko tottunu vai en...:) Kyl ne sit täst kasvaa , ja oha nä ihan kivat ku on kevyemmät :)


Illalla mennin Elizabthille yöks ku äiti ja iskä lähti viettämään juhannusta tuttujen mökille Auraan.
Me lähdettiin prjantai aamupäivällä Vehmaalle mökille.
Aurinko paisto, järvi oli tyyni ja hyvä seura :D


:P

xd



Me vedettiin Elsan kans pihaolympialaiset ja yhtenälajina tulitikkujen keräämistä :)

Illalla saunan ja uimisen jälkeen oltiin melomassa :) kyl se meilt iha kohtuullisesti suju :D

Kokko oli upee ja lämmitti kivasti :D

Me nukuttiin Elsa kans teltassa, yöl oli kylmä, mut onneks keksittiin ottaa vanhat aurinkotuolien patjat ni ei tarvinnu olla koval retkipatjal! Aamul oli sit taas ihan järkyttävän kuuma... 
Lauantaina vielä syötiin ja otettiin aurinkoa yhdessä ja sit lähdettii kohti Nousiaista :)

Illalla Viivi tuli sit hakemaan mua niille yöks, ku äiti ja iskä oli vielä yhen yön Aurassa.
Sunnuntaina mentiin Viivin, Petun ja Einon kanssa Laaksosille hakemaan mönkiää ja muutevaan moikkaamaan. Sovittiin et lähetään yhdes kattomaan Ruskolle jotain antiikki kauppaa ja illal Laaksosille grillaamaan.

Ruskon antiikki kauppa ei ollu auki, mentiin hakemaan uusia perunoita ja sit käytiin Vanhassa Nestorissa. Pitkäst aikaa oli tosi kivaa olla yhdessä Viivi, äiti, Kati ja minä! :D

Tässä kuvia illasta, syömisen jälkeen käytiin laskemassa lampaat ja mentiin meille saunomaan.






Juhannus meni kaikin puolin hyvin :D 
Nyt kuitenki alan keskittyä mun kielimatkaan! Keskiviikko aamulla klo.8 Helsingistä lähtee mun lento Englantiin Brightoniin! 3 viikkoa siellä asun isäntäperheessä :) Jännittää kyl aika paljo mut eiköhän siit hengis selvitä! :D Se tietää vaan vähän pidempää kirjotus taukoa..:/  Matkan jälkeen lupaan kyl kirjottaa, ja uskon et sit tulee paaaljon kuvii kans :D 
Nyt häippäsen tästä koneelta ku täs oon istunu jo jonkun moisen tovin :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti