keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

kuuma!

Savojärvellä ;D

Jätkät kalasti xD suolaaki oli mukan, mut yhtää kala ei kyl tullu ;DD

Savojärvelt suunnattii Jaskal, oltii siel jonku aikaa ja, käytii valtsul taas ostaa syötävää :D
Sit mentii Tulosel yllätysyllätys rillaamaa xD Pojat kanto Jaskalt sohvanki meil XD 
Mä oon nii mestari et sain poltettuu mun roiseläpän....
Mut tuotiin hauskan illa jälkee kotii joskus vähä enne 12 :)

Maanantaina eka siivottiin nii kaua et lähettii Amandan ja Annin kans teoriatunnil.
Sielt suoraa kotii. Anni, Ama, Veera, Tulone ja Jaska tuli meil (kaikki muut jäi yöks mut Veera ei voinu ku on nii ahkera et käy töis....:/ :))
Me katottiin Hobitti, naurettiin juteltiin, syötiin ja viel myöhään käytiin grillaamas ulkon :D
Nukkumaan alettiin varmaa joskus puol neljän jälkee...

Eilen tiistaina oltii vaa ja sit jossai välis lähettii Jaskal. Tulone ei tullu sit sinne enää, mut Ama, Anni ja mä mentii ....nukuttii siel sohval ku tuli väsy :D
Sit ku Veeral loppu työt ni mentii koulul pelaamaa tennist. Ku kaikki uut oli lähteny sielt paitsi mä ja Veera ni me mentii meil ja syötiin suklaakakkuu ja vanilija jäätelööö <33 :P
Ku oli syöty ni Veera lähti XD

Illal sit alko kaheksan aikaa SunLahti treenit. Sussu tuli tänne ja lähettii.
Siel saatii meijä upeet paidat!

"Huippukroppa työn alla <3!"
Huomenna SunLahti porukka lähtee Lahteen neljän päivän leirille!
Sunnuntaina kakkoselta 12.30-14.00 tulee "voimistelu SunLahti" telkkarist ni muitakaa kattoo!!
Siel me ollaa ;)

Tänää mä oon vaa hölläilly koton ja ollu koneel :D Oon mä jotai saanu kai aikasekski ...:)
Nyt odotan taas et Veeral loppuu työt ni me lähetää uimaa Vahdol :)

sitä odotelles nautitaa lämmöst!...:D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti