tiistai 26. tammikuuta 2016

Alkuvuosi 2016

Vuosi alkoi vielä rauhassa lomalla ja silloin luin The Fault in Our Stars kirjaa englanniksi, koska siitä tehtiin englanninkurssilla kirjaesitelmä. Se on ensimmäinen kirja, jota olen lukenut englanniksi ja oli helppolukuinen ja mukavaa luettavaa... Tai tarina nyt on surullinen, mutta kaunis <3


Koulu alkoi ja talvikin alkoi! Ulkona on ollut nyt todella kaunista, kun on paljon lunta <3 Talvi on mun yksi lempivuodenaika sen kauneuden vuoksi.


Loppiaisena olikin todella kylmä, mutta lähdin silti nauttimaan ilmasta kävellen Viivin luo.
Musta se on kivaa kun ripset ja hiukset huurtuu kylmyydestä!

Silloin käytiin myös testaamassa Kirkonpiirin koulun jäätä Laurin kanssa illalla. Varpaat jäätyi nopeesti niin ei siellä kauaa voinut olla! Sen jälkeen ollaan käyty monta kertaa luistelemassa.



Nam!
Lauantai päivällä oltiin Nummella luistelemassa kavereiden kanssa, jonka jälkeen mentiin Laurin kanssa Valpperiin yöksi ja tehtiin mun kauan kaivattuja vohveleita.

Ensi viikolla alkaakin taas koeviikko... Siihen mun ois varmaan tääkin aika pitänyt käyttää, mutta kyllä mä ehdin huomennakin lukemaan :P Nyt odottelen yhtä innokasta salilta kotiin ja sitten nukkumaan!


-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti