maanantai 20. kesäkuuta 2016

Juhlia

4.6. Juhlittiin ylioppilaita. Päivä aloitettiin kirkossa, jossa oltiin laulamassa ja sieltä jatkettiin koululle itse juhlaan. Mut ja Lauri oltiin kutsuttu Melinan juhliin, jotka alkoi puoli kolmelta. Sieltä jatkettiin mun serkun juhliin Honkilahteen ja siellä oltiin iltaan asti. 



Paljon vielä onnea kaikille ylioppilaille ja valmistuneille! <3

8.6. Aloitin kesätyöt Nousiaisten kirkossa oppaana.

Yhtenä iltana keksin ottaa kunnon kaiuttimet ulos ja tehdä kunnon kotitreenin!

11.6. juhlittiin Laurin valmistumista mökillä rennoissa tunnelmissa. Grillattiin siellä mm. vaahtokarkkeja! En oo ennen niitä koskaan grillannut ja vaikka en yleensä vaahtokarkeista välita, niin oli kyllä positiivinen yllätys.

12.6. Oli mun 18. syntymäpäivä! Se päivä me vietettiin äidin ja Taikan kanssa Tampereella mun kummipojan syntymäpäiväkemuissa. Laurikin oli pelissä Tampereella koko päivän joten ei oikeen ehditty tekemään yhdessä mitään ihmeellistä. Päivä oli kuitenkin tosi mukava ja ehkä ihan hyvä ettei mitään ihmeellistä ollutkaan Tampereen reissun lisäksi, koska 13. päivä aamulla mulla oli heti ajotunti ja sitten inssi!
Jännitti tosi paljon, mutta pieniä virheitä lukuunottamatta ajo meni hyvin ja pääsin läpi! Sitä helpotuksen tunnetta ei voi kuvailla ;D Samana päivänä käytiin vielä hakemassa mun auto Kaarinasta. Nyt oon päässyt ajelemaan jonkun verran ja tuntuu että välillä vieläkin havahtuu siihen mitä kaikkea voi tehdä nyt!


Viime tiistaina vietettiin Veeran kanssa pitkästä aikaa laatuaikaa. Käytiin yhdessä kaupassa ja tultiin sitten meille grillaamaan. Veera keksi käydä vielä hakemassa meille Now you see me elokuvan illaksi ja me katsottiin se vielä illalla yhdessä Laurin ja Veeran kanssa. Hyvä elokuva ja siitä seurauksena mentiinkin torstaina katsomaan elokuviin Now you see me 2. Oli tosi hyvä leffa ja suosittelen!

Keskiviikkona juhlittiin Miikan syntymäpäiviä. 




-Suvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti