maanantai 14. maaliskuuta 2016

Vanhojen tanssit 2016

Vihdoin! Se kauan odotettu päivä tuli...<3
(Tosin se kyllä menikin nopeesti ohikin ja mekko roikkuu nyt henkarissa vaatehuoneessa kuka ties kuinka kauan.)
Järjestelyt aloitettiin ajoissa. Parit me valittiin jo ennen edellisiä tansseja, vanhojen risteilyä alettiin järjestää jo heti kun koulu alkoi syksyllä. Varsinainen tanssien harjoittelu aloitettiin 3. jakson alusta, siinä samalla sovittiin eri vastaavat kaikkiin tehtäviin ja myös jatkoja alettiin suunnitella. Mun mekkoa me alettiin tekemään lokakuun lopussa ja valmiiksi se saatiin pari viikkoa ennen tansseja.

Tanssien harjoittelu oli ainakin mun mielestä tosi hauskaa, jos sais joskus mahdollisuuden fiilistellä ja tanssia niitä uudestaan ois varmasti hauskaa. Kivaa oli myös se, että sai tutustua kaikkiin muuten vain kasvoista tuttuihin ihmisiin paremmin. Esimerkiksi mun tanssipari Juho, ehkä aika ujo tyyppi paljastu tosi hauskaksi ja mukavaksi tyypiksi. Jatkoilla ja ristilyllä myös hengailtiin vähän eri ihmisten kanssa ja oli tosi kivaa!

Ennen tansseja kävin kestovärjäämässä kulmat ekaa kertaa. Olin ihan hämmentynyt kun värjäyksen jälkeen katsoin peiliin ja näin kuinka tummat kulmat voi olla näyttämättä tyhmältä! Jotenkin aina varon kulmien meikkaamista kun niin paljon mun makuun kamalan näköisiä kulmia joskus on nähnyt! Olin tosi tyytyväinen, vaikka totuttelussa menikin hetki. Meinaan kyllä mennä uudestaankin! 
Toinen ehostus ennen tansseja oli kun kävin laittamassa tutustumisalennuksen kera Turun Fresca:ssa geelikynnet. Lopputulos oli juuri sitä mitä olin toivonutkin, kuvaa mulla ei kyllä oo...

Päivää ennen tansseja meillä oli kenraalit ja silloin illalla fiilistelin mekon kanssa tulevia tansseja. Kenraaleista kotiin tultua olin ihan väsynyt ja mietin vain miten jaksetaan tanssia vielä kaksi päivää. 
Jännitti tosi paljon!

Tanssioiden piti saapua nummen koululle jo pari tuntia ennen tanssien alkua. Siinä oli aikaa varattu kuvauksille ja muulle viimeistelylle. Tyttöjen kanssa jännitettiin alkua pukkareissa kuvaamalla.




Tänä vuonna Nousiaisten lukion perinteitä rikkoen pojat eivät laulaneetkaan tytöille, vaan meillä oli yhteinen oma tanssi!







Mun mekko siis teetettiin Mynämäessä Hanna Vännillä. Tekemisen aikana pohdittiin haluanko olkaimet vai en. Päädyin siihen, että ne haluan ja olen kyllä vieläkin iloinen, että ne halusin koska ylimääräinen mekon ylös nykiminen ei välttämättä kauheen hyvältä ois näyttänyt.  

Hiukset kävin laittamassa Kameleontissa ja Viivi (sisko) teki meikin. 

Torstai-illan tanssit meni kaikki tosi hyvin ainakin meidän osalta ja perjantainakin meni tosi hyvin, vaikka loppupäivästä kaikki olikin tosi väsyneita. Väsymyksestä huolimatta illalla jatkettiin jatkoille Maskuun ja vietettiin pitkä ilta siellä hauskaa pitäen. Itse menin sinne vasta melko myöhään kun samana päivänä vietettiin Taikan 6v. synttäreitä, mutta kivaa oli silti!
Ristelily kuvia laitan toisessa postauksessa, koska tuntuu että tää postaus räjähtää kohta... tuli aika pitkä. 
Tärkeä päivä oli ihana ja kiitos siitä kaikille tanssioille <3



-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti