torstai 29. marraskuuta 2012

...

Aika plää päivä....:)
Pääsin aamul äitin kyydis, ei tarvinnu sentää polkee tuo kylmäs kotii.
Mut sit ekal ja tokal tunnil oli ruotsin koe. Se meni mun mielest ihan hyvi :)
Sit oli äikkää saatiin kirjaesitelmät ja siit tuli 10- saatiin kans kokeet ja siit tuli 9+ :D
Noist olin tyytyväine mut sit matikka -,-,-,-,- siit kokeest tuliki sit 7....normaalisti joku 9 tai 8...:(
Noo mut se oli vaa yks koe ni ei se mitää :)
Sit oli atk:t ja se on vaa sitä tylsää koneel istumist... :D
Pääsin sit Emman kyydil kotii.

Oon nyt vähä ilosempi ku vähää aikaa ei oo mitää kokeit! :D
Koton syötii yhes hoitolasten kans ja ihasteltiin heidän kuvii lehdest! 
Kävin ulkon kans ihailemas lumisadet

Ei sillo noin pimeet kyl ollu ..

Mitäs mä sit oon oikee tehny? AIVAN!! lähettii viideks arkil ku meil oli eka tapaamine ripariryhmän kans :)
Oltii siel puoltoist tuntii. Tai oltii kyl vähä pidempää ku ne puhu nii hitaasti ...xD

Koton sit mä tei ite toffeet! en oo enne tehny, mut se oli kyl tosi helppoo! :D

TOFFEET

                                                             1. sulata rasva pannulla.
            2. (Jos valurautainen paistinpannu tuoksuu esimerkiksi sipulille, sen saa puhtaaksi suolalla ja vedellä.)
                                   3. Lisää sokeri puuhaarukalla sekoittaen sekä maito tai kerma.
                                                                 4. Sekoita koko ajan.
                                      5. Keitä seosta niin kauan, että se on vaalean ruskeaa.
                6. Kaada seos leivinpaperille ja leikkaa se veitsellä tai kuviomuotilla toffeepaloiksi.

Laitoin niihi vähä tomusokerii pääl ku mua ärsytti ku ne kiilsi xD
Ne oli hyvii mut ei niit kahta enempää voi syödä ku on nii makeit :D ja hampaat täynnä sitä....

Huomen sit Amandan kans koulust suoraa Turkuu ja sen jälkee meen Viiville :)
Nyt meen suihkuu ja nukkumaa! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti