torstai 1. marraskuuta 2012

Halloween!

Moiks!! Mä en oo taaskaa ehtiny/jaksanu kirjottaa...
 Ihan ekaks lisään kuvan mikä mun piti laittaa jo maanantaina, mut unohdin :D

Ninni ja Emma <3!

Joku päivä viikol annoin kännykän lainaan Erkal ja sit ku sain sen takas siel oli kuvii vaa Neast ;DD



Asenne kohdallaa :DD

Sit eilen keskiviikkona, mul oli eka kaks tuntii musaa, kaks liiksaa ja tunti mantsaa ja sit tunti luciaa :)
Illal  menin taas kokeilemaan sitä tanssia Alisan kans. Viime kerral siel oli mun lisäks 4 tyyppii ja nyt oli 16 mun lisäks xD
Nyt se oli kans kivempaa.

Tänää mul oli kaks ekaa tuntii ruotsii ja sit oli tunti äikkää ja sain kirjotettuu sen aineen valmiiks! huh! 
sen jälkeen oli tunti matikkaa. Kaks viimeist tuntii oli atk:ta....ft.Tuula...

Keskiviikkon ku oli Halloween ni Anni teki Veeral haavan poskeen ja Veeral oli sellast pinkkii hius spray:tä. Mä päätin et mäki haluun sellast ku Anni, Amanda ja Veera tulee meil viettää Halloweentä.

Mä tiesin etten olis tulos saamaa kyytii Turkuu punanaamioon ni mä sit kysyin Lindalt aamul bussis et onks se menos Turkuu... olihan se :D Lindal oli epävirriset vikellys treenit ja meinasin mennä kattomaan niit. Mä kuitenki sain Elsan mun mukaa ja mentii turkuu bussil.
Oltii ekaa kertaa Turus ilma aikuist bussi xD Jännää oli ku ei ees tiietty et mil mennää kotii...:D
Mentii suoraa koulust bussil kauppatoril ja sielt käveltii blingii.
Ostin sielt helmii, teen Katille korun :)
Sielt suunnattiin modernoon. Ostin sielt tyllan jos et tiiä mitä tarkottaa ni kato googlest :D viikonlopun muffinssei varten.
Sieltä mentiin punanaamioon. Siel oli toooosi paljon väkee -,-
Ostin sitä pinkkii väriii ;)))
Punanaamiost lähettii ja käytii wikkel vessas xD Mentii sit syömää rossoo...joka osottautui hippasen liia kalliiks meil -,- mut ei sielt enää mihinkää voinu lähteekkää :D
Meijän piti eka lähtee 18.20 lähteväl bussil mut ei ehitty siihe.
Mentii sit ostamaa Katil pitkähihanen musta paita mikä oli pakko...xD
Oltii aika puhki ja mul alko sattuu maha ku söin sellasen mozzarella pizzan....-,- tuntu ettei siin muuta ollukkaa....:(  Mentii sit vaa Hansaa istuu ja lämmittelemään. Odotettiin sitte et meijän bussi tulis 19.15.
 Bussimatkaki meni muute hyvi mut ei tiietty et misä kohtaa piti painaa sitä "stop" nappii ni painettii nii et jäätii nesteel vaik oltais haluttu keskustaa XD
käveltii valintatalol ja sit Elsan äiti oli siel :)

 Ostokset :)

Ostin ittelleni kans blingist halloveeniin sopivat helmet, teen niist korvikset.

 Ellu yritti tehä tötteröö kielest ku odotettii annoksii eikä se onnistunu XDXD naurettii vaiks kui paljo ;D
 Välifiilistely

 Se yritti kans saada kielen nenään, sekää ei oikee onnistunu XDXD

 Oli toi kait iha hyvää mut siin oli oikeest varmaa 1mm pohja ja 5cm mozzarellaa :/ xD
Oli pikkase hirvee olo ton jälkee :D

 Elsan ranskikset ja brileri :)

 Mitä me nyt tehää?  :DD 

Bussist :D

Huomen olis sit tapahtumien yö ja sinne Veeran ja Mirkun kans :D
Ja nyt mietin....
XDXD no ei kyl mä jotai laitan kumminki :D

Lauantain sit tytöt meil ja Joonas :D Hemmoki ehkä? 
 Vois kyl olla jo huomine :)
<3
Elizabeth kiitos viel <3 ! :D


ps.saa liittyy lukijaks
ja vastailla tohon kyselyyn :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti