sunnuntai 4. marraskuuta 2012

tapahtumien yö ;)

Me oltiin perjantaina Veeran ja Mirkun kanssa tapahtumien yössä ja meil oli tosi hauskaa :D
äääää nyt en tiiä mitä kerron xD 
Me kokeiltii aika paljon kaikennäköst mitä siel voi tehdä. 
Siel oli disco sit lopuks :)
Me tanssittii sielki aika paljo, mut kyl vähä väsytti...xD
Tultiin takas bussil, mä jäin kalliopohjal mist olin tullukki. Äiti ja Kati odotti siel mua :)
Ne oli odottanu mua vissiii aika kauan xD Me oltiiki kyl myöhäs.

 Veera ja Mirkku :D

 Siel oli tollasii pyörii :D Ne oli hauskoi 

 Pose xD


 Toi oli kivaa :D

 Teinipeili (y)

 Tollaset kynnet meikl tehtii siel :)  Ei ollu parempaa kuvaa



Muuta kerrottavaa ei kait oo :D
Mut se viel et joku vois ny kertoo et mikä hitto tosa mun kyselys on vika! Yht äkkii se vaa tyhjentää kaikki vastaukset! -,- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti