lauantai 10. marraskuuta 2012

sinkkuelämää ;D

Moooi! En oo taas jaksanu kirjottaa :D
Perjantain ei mun mielest tapahtunu mitää ihmeellistä? Koulus siis.



 Välkkä mokkereitten kans xD

 Koulun jälkeen Veera rakas hikettäjäni piti mul facebookin kautta vähä fysiikast tukiopetust ;DD

Lindan piti tulla meille illal yöks ja oltais katottu sinkkuelämää maraton.
Se ei päässy ja metsästin mulle kaverii koko illan :D Mä löysinki yhen tuolt tienposkest.
Helmin :)  Mentiin hetkeks niille ja siel ei tehty mun mielest oikee mitää.
Iskä tuli sit hakee meit sielt ja mentii kotii tekee poppareit :)
Niit Helmi ei ollu tehny koskaa ja mä piiiiitkään aikaan.
Kyl niist iha hyvii tuli ;)
Sinkkuelämä alko ysilt ja loppu kahelt ja me katottii sinnikäästi loppun asti :D

 Helmil on hienoi lasei :D

 Siel on mun emu kaveri xD



Nää on mun!! XD

Tänää herättiin sit 11 ^.^
Helmii tultiin hakee puol yhen aikaa. 
Mä menin metsään hakee äitil jotai oksii mitä tarvisi ruokien koristeluun.

Koko loppupäivän oonki ollu koneel ku kattosin aika mont "vain elämää" jaksoo ja itkin tääl yksinäni :)
Tuli kuunneltuu jonkun verran aika vanhaa musaa, mut hyvää sellast ;D
Sit oon yrittäny lukee fysiikan kokeeseen mikä on maanantain mut ei siitäkää tahdo tulla mitää....

Täs biisei mitä oon nyt kuunnellu:

Tää on ihan maailman paras biisi <3 Jonne Aaron <3


Ihana <3



sanat xD


Ainii ja sit eilen me varattiin mulle kielimatka ens kesäks 3vko Brightoniin :D
Ketään kaverii en saanu mukaan ni meen yksin :DD
Huhhuh mun jännittäää!! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti