maanantai 26. marraskuuta 2012

Kuvat viikosta :)

Noni nyt niit kuvii!!! :D Kiitos Roosa avusta!



Sain luettuu tän edellis viikonloppuna :)

Pipo itselle on vielä kesken ja en oo vieläkää jaksanu jatkaa :D noo jos koht sit jaksais :) 

Ostettiin äitin kans mulle tollast kudetta. Kokeilen virkata sellaset UGG:it :D

Tein sinne Noustenportin jouluavajaisiin myytäväks tollasii tuubi-huiveja :)

Tossa noita korviksia, mitä oon tehny joulumyyjäisiin. Tästä puuttuu vielä punaiset.

Taas vähä läksyi vähä :)

Täs mun uudet rakkaat!! <3 12cm korot ....täytyy vähä harjotella ;D
  ja joo tiiän mul on pienet jalat....xD  


Mun, Mirkun ja Elsan kiinnostavat ohjelmat XDXD

;D

Ommomm <3 ;DD

Käytii Myllys syömäs ja syötii tollast Taco baaris :D Hyvää oli ...tultiin kyl vähä täytee xD

Jätskilki käytii ;D

Taika kokeili mun kenkii :DD

Täs nää :D  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti