torstai 25. kesäkuuta 2015

Synttärilahjat ja shoppailut

Moikka! 
Lupasin laittaa pian kuvia mun shoppailuista ja syntymäpäivälahjoista :)
Valitettavasti yks mun ostamista paidoista on pesussa ja muhun iski muutenkin laiskuus vaatteiden kuvaamisen suhteen. Ostin kuitenkin siis Vero modasta kirjavan topin (se oli laivalla mun päällä eli näkyy edellisen postauksen kuvassa) ja sellaset tiilenpunasen väriset vähän juhlavammat shortsit. Bikbokista ostin sinivalkoisen paidan, koska se oli alennuksessa ja makso vaan 8€ (se on mulla päällä niissä kuvissa mitkä on otettu mun synttäreiltä). 
Kun oltiin Sussun kanssa shoppailemassa viime viikolla ostin mustat farkut, jotka on ollut jo pitkään ostoslistalla mutta farkkuja on niin inhottva sovittaa niin oon vaan venyttänyt ostoa. Vero modassa oli tarjous missä sai kahdet farkut tiettyyn hintaan niin sain Susannankin ostamaan farkut ;D 
Tulihan siinä jo pitkä lista.. nyt ei tarviikkaan pitkään aikaan mennä ostamaan mitään!

Viiviltä ja Petulta sain lahjaksi tollaset kengät. Tykkään tosi paljon! Ne on sellaset mitä en ehkä itse tulis ostaneeksi, mutta yllätyin kuinka mukavat ne on jalassa! Ainoo huono puoli on et ne on tosi hidas laittaa jalkaan :D

Äitiltä ja iskältä sain kaks pentikin kulhoa joihin ihastuin heti! Susannalta sain lasisen salaattikulhon ja ottimet ja muilta kavereilta sain noi kaks Essence punaviinilasia, joista tykkään kans tosi paljon! Samassa paketissa viinilasien kanssa oli myös lahjakortti Stadiumiin joka tulee varmasti käyttöön :)
Oon tosi ilonen kun sain niin paljon hienoja lahjoja! Kiitos paljon kaikille <3

-Suvi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti