torstai 25. kesäkuuta 2015

Viikko 26

Tää viikko on myös ollut täynnä tekemistä!
Maanantaina olin päivän töissä. Illalla meillä oli soittotreenit piiitkästä aikaa bändin kanssa.
Kuunneltiin biisejä läpi ja pohdittiin mitä aletaan soittamaan. 


Tiistaina oli Laurin 18 vuotis synttärit! Aamulla vein hänelle sänkyyn lahjan, mansikoita, suuren jäätelöannoksen ja tuplan.

Lauri lähti puoli 11 aikaa inssiin Turkuun. Mä lähdin Viivin ja lasten kanssa Vanhaan Nestoriin kirppiskierrokselle. Jännitin kokoajan koska saan Laurilta viestiä pääsikö hän läpi vai ei! Onneksi sain iloisen viestin ja kuvan hyväksytystä inssistä <3
Inssin jälkeen Lauri haki mut kyytiin ja mentiin Valpperiin taas päiväksi. Lauri siivosi omaa autoaan ja chillailtiin muuten vaan. Syötiin ja sitten Lauri toi mut kotiin ja lähti itse jalkapallopeliin.
Odotin illan katsoen Gossip Girliä (oon jäänyt totaalisesti koukkuun). Illalla vielä saunottiin ja grillattiin.


Keskiviikkona olin taas töissä kasista yhteen. Lauri tuli hakemaan mut töistä ja suunnattiin motonettiin. Sieltä tultiin tokmannin kautta meille. Lauri jatkoi autonsa laittamista ja mä jatkoin netflixin katselua. Illalla Lauri meni treeneihin ja mä salille. 
Olin salilla koko Laurin treenien ajan... tulipahan ainakin treenattua kunnolla kun muuten on ollut vähän taukoa. Illalla taas grillattiin ja saunottiin. 


Tänään aamulla Lauri toi mut töihin kahdeksaksi. Äiti tuli hakemaan mut yhden aikaan. Käytiin Viivin luona moikkamassa kaneja ja nyt oon ollu vaan kotona ja kirjottanu näitä kolmea postausta. Viivi tulee hakemaan muo kuuden aikaan Raisioon, kun mennään hakemaan hänen betonitaideteokset. 
Nyt katson gossip grilin jakson loppuun ja vaihdan vaatteet. 
Kirjottelen loppuviikon ohjelmista myöhemmin!

-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti