torstai 18. kesäkuuta 2015

Viime viikoista

Moikka! 
Viime viikolla Elizabethin kanssa shoppailtiin paljon kaikkea kivaa ja käytiin syömässä Pancho villassa. Oli kivaa viettää aikaa pitkästä aikaa Elizabethin kanssa!
Keskiviikkona vietettiin Laurin kanssa Turkupäivää myös shoppaillen. Käytiin syömässä rantakertussa. Päivä oli myös kiva <3

Torstaina illalla vietettiin Miikan 13v. synttäreitä illalla. 


<3

Perjantaina oli mun ensimmäinen työpäivä ja syntymäpäivä! Päivä oli aurinkoinen ja mukava :)
Menin yhdeksäksi Maskuun ja olin siellä puoli kahteen asti. 

Täytenä yllätyksenä joku aivan tuntematon mies lykkäs mun käteen kauniin kimpun ruusuja! Piristi päivää mukavasti :)

Amanda tuli Maskuun yhden aikaan niin ehdittiin olemaan yhdessä myymässä se puolituntia :)

Kun pääsin kotiin pesin terassin siitepölyn peitosta ja siivoilin iltaa varten. Kaverit tuli meille juhlimaan muo ;D Syötiin, saunottiin ja uitiin. Oli kivaa, kiitos murut <3


<3

Lauantaina lähdettiin Amandan, Laurin ja Henrin kanssa laivalle. En ollut pitkään aikaan ollut laivalla, mutta nyt oli kyl kivaa. 


<3
Tultiin sunnuntaina taikaisin. Maanantaina mulla ja Amalla jatkui työt. Tiistaista asti mulla on ollut pelkkiä aamuvuoroja joten nyt oon melko puhki...
Varsinkin tän päivän jälkeen kun kokoajan satoi ja oli kylmä!

Oli mulla paljon vaatteitakin!

Nyt kuitenkin ollaan lähdössä äidin, isän, Laurin, Sussun, Antin ja Henkan kanssa Auraan yöksi.
Pitäkää kaikki kiva juhannus!
Ainiin! Laitan myöhemmin vielä kuvia mun ostoksista ja lahjoista :)

-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti