maanantai 29. lokakuuta 2012

käsitöitä ;D

Tänää koulus oli iha hirvee päivä  -,-
Meil oli kaks ekaa tuntii matikkaa ft. Late, kaks seuraavaa äidinkieli ft. Elina ja ainekirjotus -,-
sit kaks vimppaa FYSIIKKA >.<
Onneks oli sit kässäkerho!

Kuunneltiin  musaa siel kerhos :D

Mä tein kässäkerhos läksyt ja 
repelin farkkuja ;D
Teen niis jonkunmoisen säkkityynyn.

Suurinpiirtein asettelin ne noin :D 
Laitan sit kuvaa jos saan sen kans jossain kohtaa valmiiks xD

Mä liatoin eilen illal samal ku katoin "olipa kerran" ni pikkulettei ja aamul oli kivat kiharat xD
Naureskeltiin niitä äitin kans ku ne oli toooosi pöyhkeet ....en kehdannu tulla kouluu hiukset auki ;DD

Mä ajattelin et teen nyt tällasen käsityöpostauksen.
mul on meinaa tylsää...

 Tässä on mun eka tekemä villaneule! se vähä lörpähti xD  Mut se on silti ihan kiva.
se on tehty novitan crystal-langasta.
Muuta mä e sit muistakkaan mitä tos tapahtu tehdes...
Se on meinaa vähä vanha jo :)


Tässä kokokuva, täst näkee kuinka iso se on xD
Siin langas on siis tollasii paljetteja ja noit lankoi on paljon eri värisiä.
Ainaki valkonen, liila, musta, beessi (jos se kirjotetaa noi) xD ja joku rosan sävy xD jo nyt on ku ei edes värei osaa kirjottaa :DD  

Tässä on mun tekemä tuubihuivi, se on kans tehty siitä crystal-langasta, mut vaan valkosena.
Se on tehty mun mielestä 12 kokoisilla puikoilla ja 100 silmukkaa.
Kudoin sellasen pötkylän ja sitte vaan ompelin? onks se ompelemist jos laitoin neulalla ja langalla ne päät yhteen? :DD

Tässä lähempää lankaa :D

Mul on keksen kans villasukat mitkä Viivi pyysi mun tekemää sille.
Joudun varmaan vielä purkamaan tota valmista, koska mun kavennukset meni vähä pieleen ;D
Yritän saada ne valmiiks kans joskus xD

Mun käsityökori..:D

Mulle tulee kans suuri käsityö lehti ja siit joskus löydän jotai kivaa tekemist :)

Mä oon kirjottanu tätä postaust jo aika kauan...joten nyt meen juttelemaan Elsan kans viel :DD

ps.saa liittyy lukijaks
ja vastailla tohon kyselyyn :)

3 kommenttia:

  1. Sinulle on haaste blogissani :))

    http://mokomuru.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Heii suvi, oisko mahollist tilata sult tollast tuubihuivii ja mil hinnal ? (:

    VastaaPoista
  3. ok marppa ;)) Joo on mahdollist :D mun täytyy kattoo tota hintaa vähä langan mukaa :D

    VastaaPoista