lauantai 20. lokakuuta 2012

kännykänkuoret!

Tänään ku käytiin vähä ajelemas keskustas ni iskä haki mulle tilatut kännykänkuoret!
Siin ei ollu kyl pelkästään mulle kun oltiin tehty yhteistilaus :D
Ne on tosi hienoja, ainaki kaikki mitä nyt oon saanu kokeilla mun kännykkään.

 Mun ankka <3 mist oli vaikee saada hyvää kuvaa





Autoin tänää äitii aika paljon :)
Tehtiin eka kokeiluks suklaamuffinsseja, jotain tilausta varten maanantaiksi.
Niist tuli tosi hyvii! <3


Täs näyttää et ne olis vaa pelkkää suklaat mut kyl niis muutaki oli ;)

Sitten autoin äitiä ompelemalla verhot.
Niistäki tuli kivat!

Lähdin sitte pienelle lenkille...piti ekaks mennä siskojen kans mut siit ei sit tullukkaa mitää -,- Kuuntelin musaa, sato ja oli pimeet.
Jotenki se oli kyl kivaa mut sit taas vähä masentavaa. :)

ps.saa liittyy lukijaks :)
ja vastailla tohon kyselyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti