torstai 11. lokakuuta 2012

plääh!

Huhhuh en oo paljoo kirjottanu ku oon sitte muistanu aina vast joskus myöhään illalla et "ainii piti kirjottaa" xD.
Tää viikko on menny aika nopeesti. Oon lukenu ruotsii ja ollu koneel.
 Tunnelmii eilisest:


 ...:D


Ehkä olin vähä liian väsyny lukemaan ;DD

Tänään oli tosiaan se Ruotsinkoe...se meni mun mielest ihan hyin :)
Mun piti mennä huomen Jennal suoraa koulust, mut Markus soitti aamulla mulle ja pyysi mua yöks niille ku Katil ja sil on menoo. Suostun leffailtaan ja caribiaan xD
Olin sit tänää Jennal ja Veeraki tuli sinne. 
Me pelattiin sanajahtii ja no... meijän tulokset ei ollu kyl mitää parhait, mut hauskaa oli! :D

 Huomaa pisteet! 

meijän enkka :DD

Ainii ja saatii eilen ne musankokeet ja sain 9 puol! 
Mua kyl ärsyttää ku se oli vaa yhest pisteest kii et olisin saanu 10....mut no ei voi mitää -,-
Nyt on vähäks aikaa kokeet ohi onneks! 
Nyt en keksi muuta kirjotettavaa....paitsi et mietin vaa et onks parempi jos keroo ihastuksel et tykkää siit, vai ei? saanks mä joltai vastauksen? :D Mä en oo kyl kertomas kellekkää mut yleisesti.
Meinaa jos kertoo ja se toine ei tykkää sust ni sit siit syntyy kauheit juorui yms....:( xD vastauksii pliide :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti