lauantai 20. lokakuuta 2012

syysloma!

Torstaina mä en oikeestaan tehny ainakaa päiväl mitää...
Puol kuudeks mentiin Veeran kans nummenkoululle jumppaan Roosaki oli siel.
Se oli ihan kivaa...:D Menin sen jälkeen Veeralle yöks.
Me oltiin koneel ja syötii ja mentii "nukkumaan".

Aamulla herättiin joskus kasin maissa ja lähdettiin kymmeneks myllyyn.
Me odotettiin 2h et Anni ja Amanda tulee sinne meijän kanssa. 
Ehdittiin kiertämään stadium, sportia, top sport ja löydettiin mulle ja Veeralla pitkät juoksuhousut :))
12 aikaa sitten kun Anni ja Amanda tuli mentiin heti syömään.
Söin taco-salaatin ja hyvää oli....aika täyttävää vaan....:D
Tuttuja me nähtiin varmaan joku 10! :D
yks toivottu ja yks ei niin toivottu...xD
 Mä ostin sitte ne juoksuhousut. Veera löysi vaikka mitä! Mäki löysin kyl yhet ihan sairaan hienot kengät!! 
Noi oli din sko:sta 40€ :D Seppälässä oli saman tyyliset mut pronssisena.

Voi ei ku ärsyttää ku noi oli nii hienot...



nyt kuvii eilisestä :D




Veera <3



Veeran kenkä xD

 Kuinkakohan paljon mul on enää rahaa? ;O


Mun ja Aman kenkäheru xD

Kuudes maku <3

uuh Amandan ilme <3

Nyt se tais huomata sen itsekkin xD

 Joku muuki tykkää :D

 ...
 Se onnistu! :DD

Veera osti viikset :)

Myllyn jälkeen vietiin Anni kotii ni se pääsi lähtemään kuvikseen.
Amanda ja mä mentiin Veeralle ;)
Katottiin Olipa kerran uusinta
ja kuunneltiin musaa.
Kiitos tytöt eilisest! <3

Mua tultiin hakemaan kahdeksan jälkeen.
Katottiin äitin kans "Saanko luvan"-leffa... ei mitää muuta tullu.

Heräsin tänään puol yheltätoista....:D
Oon nyt nii innoissaa mun ostoksist et taida ehkä jossain kohtaa lähtee lenkille ;)
Mut nyt meen syömään aamupalaa xD 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti