lauantai 13. lokakuuta 2012

ne animaatiot :D

Nyt mä sain sit Millalt voi animaatiot...en it eosaa tehdä :)

 Elizabeth ja Elina <3

haha mä ja Elina xD <3 tää on vähä nopee mut ei voi mitää :D

 mä ja Elizabet <3 :))

Tää on kyl nii jäätävä xD 
ja vähä nopee kans :)
  
No eilen lähettii sit melkein heti koulun jälkeen sinne caribiaan... tai no menin sitä ennen Laaksosille.
Olin Taikan kans kahestaan naisten puolel ni oliha se iha kivaa xD
Altail mä kuljin Miikan kans. Sitte ku väsyttiin uimaan ni mentiin syömään.
En revenny vieläkää heseruokaan vaan söin cesarsalaatin :)
Kun oltiin syöty niin lähdettiin Laaksosille leffailtaa viettämään. 
Katottiin Alvin ja pikkuoravat 3 :D se oli ihan hauska.
Kaikki oli aika väsynetä ku leffaloppu, joten mentiin suoraa nukkumaa.
Aamul Katiki oli kotona ja Markus töissä.
Taika herätti mut. Syötiin aamupalat ja tulin kotiin.
Mennään tänään ehkä Viivin kans myllyy! :D
Jos mennään ja ostan jotain ni laitan kyl kuvii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti