sunnuntai 28. lokakuuta 2012

sunnuntai

Tänää oon ollu vähä sekasin ku kelloo on siirretty.. Hyvähän se vaa oli ku sai nukuu pitempää ;)
Heräsin joskun puol ysilt ja rupesin lukemaan sitä kirjaa mist tehdään kirjaesitelä -,-
luin joku puoltoist tuntii. 
 Äiti ei ollu kotona taaskaan ku jossain häissä.
Aamulla se vaan kysy mult et " Nii onks sul tänään ne treenit?"
Kröhöm...xD mä olin unohtanu ne ....:D
Sovittiin sit Sussun kans kyydit ja ne tuli hakemaan mua puol 3.
Ne alkoki vast kolmen jälkee ni istuttii sit autos aika kauan :D
Käytiin sitä Sun Lahti-ohjelmaa. Kaikki ei menny kyl ihan putkeen mut hauskaa oli ;)
Iskä haki mut ja Sussun ja nyt oon koton ja odotan ruokaa ku on vähä nälkä vähä xD

Mun piti tänää mennä kuvailee ulos mut ei ollu aikaa ja nyt ku olisin menny ni ulkon on iha pimeet -,-
Ehkä joku toine päivä sit...ens viikol mul onki vissii joka päivä jotai ...treenei, kampaaja, tanssien kokeilui taas, tapahtumien yö ja viikon kruunaa tyttöjen ilta pienes porukas mut toivotaa et meil on hauskaa silt ;D

täsä taas jotai turhii kuvii :D

 öh...vähä likane peili :S


ps.saa liittyy lukijaks
ja vastailla tohon kyselyyn :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti